lørdag 26. mai 2012

Med vannpensel og distress...

Jeg ble så inspirert av Synnøve som fargelegger
motivene så fint med akvarell maling, så jeg
børstet støv av vannpenselen og prøvde
meg på å fargelegge med distress stempel
puter... resultatet ble ikke akkurat 
vellykket, men siden jeg styrte så mye
med dette så laget jeg like greit en
tag med Tilda :) Alt trenger jo ikke 
være helt perfekt hver gang :)
Øvelse gjør mester, eller? :)
Jo da, man må jo ha trua :)
Resteark fra Pion ble brukt,blomster fra
 WOC og Storyteller, stempeltekst fra NSS, 
fuglebur fra Memorybox dies malt med
 distress crackle paint - Ficked fence -, 
osteklut,søm, knapp, seambinding, snowwriter,
glitterlim, sommerfugler fra Pion utklippsark 
malt med Distress Clear rock candy
 og kaffeflekk stemplet :) 

Melder meg på utfordringen hos:


thats just so cute- so cute suprise #5
bruk minst to stempler






Ha en fin lørdag!
Klem Rita

7 kommentarer:

Linda sa...

Så fin pyntet tag! Likte veldig godt fugleburet med sommerfuglene på :)

Talk for at du tok utfordringen vår

Synnøve Dyhring sa...

Tagen din er NYDELIG Rita,fine farger og detaljer.Likte så godt sløyfebåndet.Tilda er kjempefint malt,du er så flink med tager.Tusen takk for de fine orda hos meg,det varmet.Ha en fin pinsehelg,Kjempeklem Synnøve

❤ Kaia sa...

Lekker tag....
Nydelige detaljer..
Hyggelig at du vil være med på candyen min.
Masse lykke til.
Klem fra Kaia

Gunn`s Kort sa...

Kjempelekker tag!
Klem fra Gunn

pia iris sa...

synes du har klart malinga godt jeg.
likte fargene og den lekre sløyfa.
takk for ditt bidrag. klem pia

GryA sa...

Herlig! Utrolig søtt og sart. Moro å se at du fikk laget et kort til som kunne bli med på utfordringen vår.
Tusen takk for bidraget!

Stine sa...

Så nydeig tag, her var det mange fotte detajer!
Tusen takk for herig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!
Klem Stine:-)